• БІЗНЕСУ
  • ПРИВАТНИМ ОСОБАМ
  • ПРО БАНК
  • ВІДДІЛЕННЯ та БАНКОМАТИ
  • ПАРТНЕРАМ
  • Private Banking
  • Цифрові проєкти та партнери
Як уникнути шахрайських схем по телефону?

Дзвінки з нібито «банківських» номерів — одна з найпоширеніших шахрайських схем, коли насправді телефонують аферисти. Шахрай телефонує жертві й називається співробітником банку. Останнім часом для дзвінків використовують програми для підміни банківських номерів телефонів. Як же зрозуміти, що на іншому кінці дроту саме шахраї? Про що ніколи не запитує та не просить справжній представник банку?

Дії шахрая:

  1. Залякує, квапить, повідомляє про підозрілі дії з банківським рахунком.
  2. Питає строк дії картки та СVV-код.
  3. Розповідає, що заради безпеки рахунок чи інтернет-банкінг заблокували.
  4. Просить перейти за посиланням та ввести дані картки у вікнах, що спливають.
  5. Запитує секретний код з повідомлення.

Як вберегтися:

  1. Завершіть розмову та повідомте банк про підозрілий дзвінок (телефон на звороті банківської карти).
  2. Якщо ви передали дані картки шахраям, закрийте її та замовте нову.

Банк ніколи не запитує:

  1. СVV-код.
  2. Строк дії картки.
  3. Коди підтвердження операцій.
  4. Пароль від інтернет-банкінгу.

Банк ніколи не просить:

  1. Шукати термінал та здійснювати будь-які операції.
  2. Диктувати телефонні номери родичів.
  3. Встановлювати сторонні додатки на телефон чи комп'ютер.

Тож будьте пильними та обережними, зберігайте спокій та кажіть #шахрайгудбай.

Поділитися в соціальних мережах